torsdag 10 mars 2011

Kvällens pass

Så är det torsdag och kvällens friskis-pass är avklarat. Efter jobb, matlagning, tvätt och en hel del bus med barnen var jag redo att kasta mig i soffan kl. sju men inte då, åkte till gympahallen istället. Som jag tidigare nämnt har jag börjat träna igen efter några år av bra ursäkter ;). Efter sista graviditeten har jag fått problem med ischiasnerven men med rätt träning känner jag inget av det. Rätt träning det är det jag var på ikväll, core. Men jag slet något otroligt, svetten slaka och benen skaka, varenda led i kroppen stramade. Jag vet inte varför det var så tungt och varför tjejen framför verkade ha tagit ett uppåttjack innan påbörjat pass (eller var det bara en hallucination ;)) Det som fick mig att slita vidare var den knäckemacka med avocado jag mumsade i mig, hemma i soffan efter träningen.


Och så här efteråt...känns det faktiskt jäkligt bra! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar