söndag 15 maj 2011

Vart jag tog vägen?!

Tekniskt krångel är inget för mig så jag la ner försöken med att göra inlägg! Men nu är jag här igen! =)
Bytte landet mot stadens gator i helgen och gjorde en snabbvisit i huvudstaden. Skönt att komma bort en sväng och bara vara, se nytt! Hade en tid att passa idag då dottern var bjuden på kalas, så vi började färden hemåt ganska tidigt i morse. Men jag hann iaf med en tur till
för lite shopping igår. Fick mota mig själv bort ifrån Kids court för den här gången hade jag bestämt mig för att bara shoppa till mig själv. Jag hade till och med lyxen att få strosa omkring själv i butikerna, bara jag! Ja, min make fanns med till en början också men när jag närmade mig första klädbutiken ursäktade han sig och gick till sportbutikerna istället. Och ja, det var faktiskt ganska skönt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar