söndag 1 maj 2011

Sälja eller inte sälja...

...det är frågan. Nu är det barnloppis på gång igen och jag går som vanligt omkring och funderar på om jag ska sälja eller inte. På något vis känns det som att jag går runt och ska bestämma mig för om jag vill ha fler barn eller inte. Men visst skulle jag kunna köpa nytt då, även om det var SÅ smidigt när lillebror kom och allt redan fanns. Nu pratar jag inte om kläder för det har jag liksom inte kunnat låta bli att köpa nytt av iaf men jag syftar på barnartiklar och leksaker. Spjälsäng, bilbarnstol, babygunga, gåstol, ja allt sådant som bara står i förrådet och tar plats. Det blir ju bara förstört om det nu inte skulle komma fler barn men samtidigt kostar det heller inget där det står... jag menar uti fall att ;). Hmmm...

1 kommentar:

  1. Preciiiis så kände jag oxå. Vi sparade sakerna. O. tredje barnet kom =) Nu sitter vi i samma läge igen. Sälja el spara? *fniss*

    SvaraRadera