tisdag 21 juni 2011

Sommartider

Avslutning med kollegor, avslutning på arbetsplatsen, golfavslutning för dottern, ställa i ordning gräsmattan och så ny, sommarfester hit och sommarfester dit. Just nu förbereder jag inför midsommarfirandet som i år genomförs hemma hos oss tillsammans med god vänner. (Jätteskoj ska det bli!)
...allt det här tar just nu min tid, min tid från att skriva. 
Jag måste nog bestämma mig för att ta sommarlov! Ja, alltså jag kommer inte att sluta skriva helt men inläggen blir helt klart glesare! Nog skulle jag prioritera bloggen om jag kunde men jag vill verkligen njuta av sommaren också! Och precis så är det nu när solen skiner och kvällarna utomhus blir sena. 
Jag passar iaf på att önska er alla en underbart mysig och härlig sommar och naturligtvis en glad midsommar! =)

3 kommentarer:

  1. =) Det är lika här...
    ...bloggen prioriteras lite längre ner på listan...=)

    LÅT OSS TA Å NJUTA AV VÅR SOMMAR!! =) =)

    Ha en riktigt skön midsommar!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Therese! Jag brukar vara in och titta på din blogg ibland. Blev tipsad av någon (kommer inte ihåg vem) som länkat dig. Låter helt rätt med prioriteringarna, önskar dig och de dina en jättehärlig midsommar och semester. Hoppas vi ses nån gång. Kram Marie (Alice mamma) :-)

    SvaraRadera
  3. Önskar dig oxå en fortsatt tevlig sommar!

    SvaraRadera