söndag 24 juli 2011

HALLÅ!!!

Nu är jag tebax!!! Var jag har varit?

På Öjn naturligtvis, ja alltså Gotland! Under 2,5 vecka har vi solat och badat och haft det sådär bra som man bara har det i värmen vid havet i sällskap av sin familj. Naturligtvis har bloggfingrarna längtat efter uppkoppling och en dator men jag fick nöja mig med papper och penna. Inte vilket papper som helst för den delen för det var nämligen en kompostpåse. Helt nerkladdad med ord, minnen och tankar som jag skulle dela med mig av när jag satt här hemma men... den tycks ha försvunnit! Tur att jag har minnena kvar, varmt bevarade i hjärtat, redo att plockas fram inte bara när vinter biter kallt i näsan utan även på hemmet om en sisådär 60 år...om minnet finns kvar då vill säga, kanske är bäst att leta fram den där kompostpåsen iaf =)

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till blogglivet =) Låter som en härlig semester på Gotland. Vi har inte varit där på flera år, så nu saknar jag det lite.

    SvaraRadera
  2. HEJ!!! Härligt att få läsa ett inlägg från dig igen!! =)
    Jag vill också göra Gotland någongång...låter underbart!

    Ja, ta å leta upp den dära påsen nu för jag vill höra dina kloka ord!!

    Kram på dig

    SvaraRadera