tisdag 7 juni 2011

Letar...

...efter roliga, mysiga och härliga saker att hitta på under semesterveckorna. 


* skulle vilja lära mig dansa så jag kan gå på dansbandsveckan i Malung
* skulle vilja ha en säck pengar så vi kan resa vart vi vill för att jaga solen
* skulle jag vilja gå på semester NU!


Men istället
* har jag världens bästa familj att spendera min sommar med
* vet jag att vad vi än gör blir det oftast roligt, mysigt och härligt
* räknar jag ner veckorna för snart är det dags för 6 härliga semesterveckor


Tills dess
* äter vi glass
* tar vi vara på soltimmarna
* läser jag en bra bok
* förundras jag över hur bra jag har det =)


1 kommentar:

  1. Ställer mig i kö efter dig till den där kappsäcken med pengar =) O. visst är det så att semestern är bäst när man kan vara tillsammans!

    SvaraRadera