onsdag 1 juni 2011

Vem är du?

Ja, det skulle jag vilja veta. Jag kan ju se på besökssiffrorna att det faktiskt finns några som besöker min blogg. Kanske bloggar du inte själv utan bara surfar runt och kikar. Kanske läser du här med jämna mellanrum. Kanske följer du min blogg.


Alla som bloggar VET att man uppskattar kommentarer och att de på något vis sporrar en till att fortsätta. Kommentarerna är motiverande, de ger feedback och de bekräftar. De bekräftar mig och mitt skrivande!


På min blogg har jag turen att ha retromary som besökare för hon lämnar många kommentarer som betyder mycket för mig, här på min blogg. =) Även tigrinnan (varför finns hon inte med i min lista över bloggar jag tycker om att läsa tro?!) och mamma har lämnat avtryck i form av några kommentarer så, TACK!


Men nu är det alltså din tur, ja DIN! Vem är du? Hur hamnade du här och vad tycker du är roligt att läsa om?


Säger naturligtvis tack även till dig, för att du tog dig tid att läsa mina ord! =) 

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Här är jag =)
    Jag hamnade "hos dig" av en slump: förmodligen någon som länkat eller att du ev kan ha kommenterat på min blogg. Kommer inte riktigt ihåg.... Jag är inne här och hälsar på i stort sett varje dag, och jag gillar din blogg och det du skriver. Det tog ett tag innan jag visste vem du var som skrev, men efter att du beskrev att en av de dina hade brutit benet, så var det lättare att gissa =)
    Och ang kommentarer: visst är det riktigt kul när folk skriver på ens blogg. Dock läser jag oftast bloggar på övertid, dvs mitt inatten, och att då kommentera när jag eg inte ens har tid att läsa, mäktar jag inte med. Tyvärr.
    Men NU tog jag mig tid iaf. Är ju ledig i morgon!
    Kramar
    /// F

    SvaraRadera
  2. Jag besöker din blogg några ggr i veckan. Tycker om att du skriver så varierat! Tyvärr är jag dålig på att lämna kommentarer, trots att jag vet hur mkt de betyder.
    Kram

    SvaraRadera