lördag 14 januari 2012

Våga vågen!

Jag tänker inte vara sämre på något vis! All denna viktminskning som diskuteras på olika forum och bloggar har påverkat mig. Så nu har jag bestämt mig! Alla före och efter-bilder som man kan se på olika bloggar ska nu också existera på denna. Planen är att jag ska lägga in ett foto nu och ett när jag står på beachen i sommar. Om jag når målet ska jag köpa en röd baddräkt, det blir min morot i projektet! ;) Känner att jag blivit lite för "bred om axlarna", ja det är väl min svaga punkt. Men hur mycket ska man gå ner? Ska kanske börja med ett mål på 58 kg?! 
Ni får ursäkta men jag har inte klätt mig ännu så fotot visar kanske lite väl mycket hud men jag tänker, va f**n, vill ni se så ska ni också se! Håret kanske inte heller är så välkammat men det blev ganska bra när lillebror stod med hårfönen riktad mot mig medan storasyster fotade! ;)
Ursäkta skärpan, det kanske blev lite suddigt! Men, vänta lite! Jag kanske är ganska het ändå?! ;)

2 kommentarer:

  1. Haha =) OM du vill träna så gör det för DIN skull. Inte för att andra gör det. Min mentala morot är att jag vill få bättre kondition o. känna igen mig själv igen, den kroppen som jag är van vid att ha. Den lilla "luftbubblan" som jag fått på armen är en bonus =) Jag som har noll erfarenhet av träning gjorde delmål för mig själv. Att klara delmålen var en enorm pepping! Nu har jag 3 kg kvar till målvikten. Envisa kg satar. Lycka till! You can do it!
    Men! ...jag har alltid tyckt du varit smal, så jag ser inte det du ser.

    SvaraRadera
  2. Det där är väl inte önsketänkande hoppas...Nej,då det förstår jag och du ska veta att du är så fin, så på kropp och utseende behöver du inte göra nåt.Men man mår ju himla bra av att röra på sig. Kollegan

    SvaraRadera