lördag 21 januari 2012

ÄNTLIGEN!!!

Jag kommer förmodligen att tänka, redan ikväll, hur har vi klarat oss utan?!? I åratal, ja iaf i fem, har jag och maken planerat ett inköp av torktumlare. Det hör ju liksom till. Volvo, villa och torktumlare... är det inte så. ;)
Har egentligen aldrig varit så att vi inte haft råd att köpa någon men pengarna har liksom varit roligare att lägga på annat. Fick när jag fyllde jämt (måste vara 20 alltså;)) pengar till just detta ändamål då det blivit känt för familj och vänner om just detta önskemål. Men då fick vi syn på en soffa som vi gärna ville ha och när jag ändå fått pengar kunde vi ju lägga dem på det, mycket roligare! =) Besök i elbutiken har genomförts ett antal gånger men varje gång har vi sagt, "vi tänker på det ett tag!". Det har ju liksom känts sååååå tråååkigt!
Men idag, när vi passerade elbutiken, frågade jag maken om det inte var dags snart. Jo, nu kör vi, sa han, vände bilen och sedan steg vi in i butiken. Hem kom vi alltså med en                                    
                                             
alldeles egen torktumlare! Våran första!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar