måndag 2 januari 2012

Gamla och nya vagnar

Oj, vad det känns i hjärtat när man säljer en barnvagn. Säkert vet fler av er hur det känns i ett modershjärta!? Alla minnen, alla känslor, alla...suck! Idag sålde jag iaf den sista vagnen i "stallet". För vagnar, det har det funnits hemma hos oss...men bara två barn! Så när jag idag stod med tårar i ögonen och såg min svarta Teutonia rulla ut mot okänd bil, då tog jag ett beslut!


Därför sitter jag nu i Karlstad med ett glas vin i handen och beundrar min nya vagn! Min sjätte! =)

1 kommentar:

  1. Visst har vagnarna minnen med sig! Alla promenixer o. resor man gjort med barnen. En vagn var jag sååå petig med o. därför blev jag lite besviken när jag sålde den o. köparen lastade in den i en smutsig bil full med hundhår...
    Vill du berätta mera om vilka vagnar du haft? o. vilken vagn du köpt nu?! =) Jag har "bara" haft 5 vagnar.

    SvaraRadera