fredag 25 november 2011

Julpyssel

Nu har vi pysslat hela veckan. Städat och pysslat, pyntat och skurat, fejjat och donat. Trodde verkligen att jag var klar när jag passerade blomsteraffären idag och hittade en massa roligt pyssel. 
Så under eftermiddagen har jag gjort några juldekorationer till vardagsrumsbordet. Viktigt att ha toapapper, tidningar och oliver på bordet, det kan ju bli för mycket plats annars ;). 


Kanske tycker vissa att man inte behöver lägga så mycket tid på det här med julpynt men jag tycker att det är såå roligt. Dessutom har jag ju en massa tid som jag inte vet vad jag ska göra av ;).
Köpte även lite smått och gott till adventsljusstaken. Tycker det är lite otäckt med mossa i men i år har jag lagt små stenhögar runt ljusen så kanske hjälper det iaf lite om olyckan skulle vara framme och man glömmer ett ljus!
Nu tror jag iaf att jag är klar. Men det förstås, jag har ju fortfarande inte köpt kanelstänger och stjärnanis! =)



1 kommentar:

  1. Man har oftast inte mycket tid om man jobbar och två små barn!Men du är så cool och har båda fötterna på jorden.Och så har du två härliga barn!!Det var jätte fint fixat! Kollegan

    SvaraRadera