onsdag 16 november 2011

Det kliar i fingrarna!



Jag är så sugen så jag håller på att förgå! Jag skulle så gärna vilja börja julpynta!!!! Jag vet, DET ÄR TVÅ VECKOR KVAR (och en halv), men om man börjar lite sakta?! Då kanske det tar två veckor att bli klar?! Och allt ska väl ändå vara framme då självaste advent börjar? 
För några dagar sedan smygsmakade jag en kopp hjortronglögg  och i förrgår började vi (stora E och jag) att tillverka vita julhjärtan av pärlor. 
Har köpt de här fina siffrorna från Mio som bara väntar på att få pryda fyra blockljus och hjälpa oss räkna ner till jul. Nej, jag ska hålla mig...


ett liiitet tag till! =) 




Så gick det: Ser plötsligt när jag tittar i almanackan, DET ÄR JU BARA EN VECKA KVAR!!!(och en halv)! Nu ni! =)

1 kommentar:

  1. Lika här...kan inte vänta länge till....blir nog smygstart till veckan....=)
    Vad var det för hjärtan ni gjort?? Vill gärna ha pysseltips!! =)

    SvaraRadera