söndag 17 april 2011

Underbara helg

Den här helgen har varit helt underbar. En sådan helg man bär med sig i hjärtat hela veckan och som får en att längta till nästa. Ja, för när det är strålande solsken och man kan vara ute och pyssla, leka, cykla, grilla och umgås med vänner, då mår jag toppen!
Nu har jag inte lyckats fånga några av helgens ögonblick på kort, för jag har haft fullt upp med att bara vara, så ska jag nu visa vad som hänt med våra frön. De har nu blivit plantor!
Använder mitt underbara uterum som växthus nu när det är varmt ute och det har plantorna mått riktigt bra av. Nu är det dags att ta ut de plantor som ser bäst ut och plantera dem var för sig i stora krukor! Smultonplantorna ser inte ut att må så bra men de ska gro i mörker och har därför inte sett solljus förrän idag, därav sin benvita glans. 
Nu ser jag fram emot att få fixa fint i uterummet igen, vad HÄRLIGT! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar