tisdag 15 februari 2011

Lappsjuka!

Jag har de senaste dagarna, nej förresten, veckorna haft en krypande känsla i kroppen. Som liksom sliter och drar därinne..det kallas rastlös.


När vi bodde i lgh var vi ständigt på resande fot under helgerna. Var vi inte borta och hälsade på någon så hade vi alltid huset fullt av främmande. Sedan köpte vi hus, en massa måsten uppstod OCH vi trivdes så bra att vi bara ville vara hemma! Jätte skönt och visst känner jag fortfarande på det viset, för det mesta. Men just nu, idag, igår och förmodligen imorgon, känns det som jag bort lång bort från civilisationen. Jag vill köpa inredning, kläder, fixa pass, äta på ny restaurang och jag vill se folk! Jag har med andra ord fått lappsjuka och det måste fixas snabbt!


Som tur är har jag en mycket förstående make som löst mitt problem. Vi packar barn, vagnar och pengasäcken och drar till huvudstaden! =)

1 kommentar:

  1. Lappsjuka! Jag har hittat min diagnos! För det är preciiiis så jag känner NU.

    SvaraRadera