lördag 19 februari 2011

Dagens plus och minus

Dagens mindre bra- var Äntligen hemma-mässan. Hade förhoppningar om att den skulle ge mig inspiration och stort jag-vill-ha begär, men icke. Den handlade mest om bastu, fönster, dörr, isolering och allt annat inom byggkategorin. Trevligt att gå omkring och kika men inte mer... om det inte varit för att mässan var i Kista och därmed inbringade...

Dagens absolut bästa- då vi åkte till Kista gallerian och jag där hittade barnkläder med ett märke jag tidigare aldrig sett. Märket heter eBBe och i och med att jag snubblade över dessa kläder bröt jag mitt löfte om att inte shoppa kläder till barnen förrän Barn-mässan i Karlstad. Det blev en supersnygg bodysuite, en tröja och till stortjejen en vit kofta. Enkla, stilrena och härligt snygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar