onsdag 14 mars 2012

Sommarstuga

Någon gång i framtiden drömmer jag om att vi äger en liten stuga på Gotland. Naturligtvis besöker jag hemnet med jämna mellanrum för att se vad dagens marknad har att erbjuda. Igår hittade jag denna mysiga lilla stuga(?!) som nog talar för att det är lite kämpigt för mäklarna just nu för...
 
 
...när priset på detta smultronställe ligger på 250 tkr sätter jag nästan i halsen. Jag undrar naturligtvis om mäklaren som tar sig an detta objekt 1. är desperat efter objekt att sälja 2. tänker högt pris, hög provision 3. funderar på ny karriär (kan ju inte höra till drömmen hos en mäklare att sälja sådana här hus).
Beskrivning av objektet: "För dig som ser renovering som en utmaning."
Men verkligheten är den att det säkert går att sälja sådana här objekt för det priset, för på öjn är priserna tokhöga! Så kanske måste jag också byta yrke för att kunna köpa den där stugan jag drömmer om eller så får jag passa på nu! =)

Blev du sugen? Länken finns här!

1 kommentar: