torsdag 17 maj 2012

Den som stönar hen får!

...och då vill jag förklara att stönar betyder tjatar i Värmland! =) De här Bea Baggy jag skrev om i tidigare inlägg ville visst inte komma hit den enkla vägen, men väl den vänliga! På orderbekräftelsen som kom redan samma kväll fanns inga byxor med. Så jag försökte nå säljaren via tele och mail för att påpeka att de blivit bortglömda. Jag ville bara inte tro att de skulle vara slut. Tyvärr var det så fick jag veta! Blev dock lite senare kontaktad av en vän tillika Blingo-säljare som ville få mig att shoppa lite hos henne. Jag berättade om byxorna och att om hon trollade fram ett par sådana skulle jag gladeligen köpa dem. Hon lovade att hålla ögonen öppna efter ett par och skickade även ut en efterlysning och fick napp. Jag kom alltså i kontakt med ytterliggare en annan säljare i Sverige som köpt ett par som inte passade i stl och som nu ville sälja dem. Underbart! Så nu sitter jag här med kvitto på betalning och väntar på mina Bea Baggy. Dagens stora TACK går till er, för fantastisk hjälpsamhet och för att ni fick mig på såå bra humör! =)
Bild från blingo.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar