tisdag 15 maj 2012

Blingo

Återigen en "lyckad" Blingo-shopping-stund! Makens jobb och visningen krockade dock helt oplanerat och med mig i sällskap, förutom shoppingsugen väninna, hade jag två inte-lika-shoppingsugna barn. Efter två minuter kände jag svetten rinna för lillkillen var totalt ointresserad (otippat va?!). När väl maken hämtat honom och jag uppfyllt dotterns önskan om att få stanna kvar med två andra likasinnade 5(-6)-åringar fylldes listan på. 
Bild från blingo.se
Urläckra jeans som jag suktat efter sedan jag själv hade visning blev nu äntligen hemkryssade, samt en fin blå sommarklänning! Lite smått och mycket gott till barnen likväl. Helt ärligt, jag hade kunnat köpa hela damkollektionen! Som pricken över i fick vi den härliga överraskningen, fr.o.m idag är REA!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar