måndag 2 april 2012

Urkus burkus

Nu får det vara nog! Två har fallit för urk-burken men vi är nu uppe i över 48 timmar utan att fler ligger så nu hoppas vi på ett stopp! Däremot verkade influensan vara tuffare och har skördat 3 av 4 offer i familjen i villan. Den här influensan, den var långdragen, det är dag 5 och jag ligger fortfarande med näsdukar och nässpray i ryggläge. MEN, så länge jag klarar mig från det andra är jag faktiskt rätt så nöjd och jag ska inte sticka under stolen med att vi har det rätt  så mysigt tillsammans här i soffan framför det hyrfilms-marathon vi haft idag! =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du klarar dig från det andra,man blir helt slut efteråt.Vet att det inte är lätt att ha sjuka barn o vara sjuk själv.Spring med hinkar,tvätt och rengöring så att inte flera ska bli smittade.Själv är jag på bätttringsvägen men inte riktigt pigg än,ligger mest.Krya på er,Kollegan

    SvaraRadera