torsdag 12 april 2012

Bekännelse

Jag är fast, det är bara att erkänna. Piiinsamt, men så sant! Jag minns för några år sedan då jag råkade se ett avsnitt av "Paradise hotel" och ville se nästa nerbäddad i sängen innan läggdags. Maken suckade och tyckte att vi var alldeles för gamla, mogna och väluppfostrade för något liknande men blev själv fast i skiten. Det, var för några år sedan, nu är vi liiite äldre, helt klart mer erfarna av livet men uppenbarligen betydligt mer oklippta och oskärpta. Jag pratar inte om "Wermland forever" men (jag vet inte om det är värre!) jag pratar om "Big brother"! Som att kliva ut ur garderoben, fast annorlunda och mycket bättre, nu vet ni! =)

1 kommentar:

  1. Vet precis...tack för att du delar med dig...
    ...då vågar jag säga att jag inte törs börja se...
    ...VET att jag blir fast...
    Tror det var år 2004 då köpte jag till och med så att jag kunde se när jag ville på dygnet!! Men det var då det. Livet var liksom meningslöst innan juvelerna damp ner...:-)
    Så se på det du och för mig behöver du inte skämmas! =) =)

    SvaraRadera