torsdag 20 oktober 2011

Uppdrag...

...Allas!
Idag åkte jag runt med de tidningar jag som buzzador fått i uppdrag att dela ut.  Jag valde att ge några av dem till unga tjejer över 30, som liksom jag inte erkänt sig vara tant ännu och därför inte läst så många veckotidningar. Dessutom valde jag några mer erfarna och något äldre kvinnor som har mer rutin på veckotidningar men kanske inte valt att läsa just allas av någon anledning. (Undrar hur mysko det egentligen såg ut när jag hoppade ur bilen och la ner tidningarna i postlådorna samtidigt som jag fotograferade?!) Nu ska jag iaf krypa ner i soffan och läsa mitt exemplar! =)

3 kommentarer:

  1. Hm...Nu undrar jag när är man tant?

    SvaraRadera
  2. Aha! Jag känner igen en postlåda! =) Ska bli intressant att höra utlåtandet!

    SvaraRadera