torsdag 14 mars 2013

Ett litet studieuppehåll...

...blev det visst. Långa och sena arbetsdagar har denna veckan bjudit på och under gårdagen satt jag dessutom med nosen i en bok från frukost till kvällsmat. Det blev i veckan klart att jag ska gå upp i tid lite tidigare än planerat så sista månaden jag läser kommer jag även att arbeta heltid. Pga detta försöker jag nu läsa in så mycket jag bara kan för att möjligtvis inte behöva jobba arslet av mig då. Men, som tur är har jag ju resan att se fram emot så det är vad jag ska tänka på när och om det blir lite motigt!

 
Tihi... så här ska jag ligga under semestern medan maken tar hand om barnen! ;)



1 kommentar:

  1. Oj vad det låter jobbigt att studera samtidigt som du jobbar heltid. Med små barn, hus och hem...Lyssna på kroppen och gå ner i tid om du behöver. Sköt om dig min vän och dotter.
    Kram mamma!

    SvaraRadera