torsdag 23 februari 2012

En prinsessa!

Ja, det är precis vad jag har här hemma! Denna prinsessa höll på att "sätta i halsen" när hon på radion fick höra att en (annan) prinsessa blivit född tidigt under morgonen. 
"Kan vi åka och titta på henne?" "Var bor hon någonstans?" "Kan vi åka till slottet och hälsa på?". Ja, hon var faktiskt redo att packa väskan på en gång!  Men, jag har förklarat var hon bor, att vi ska få se kort snart och att vi alla kommer att få veta vad den lilla prinsessan ska heta under morgondagen. Tror dock att min prinsessa tyckte att det var onödigt med andra namn än just: Prinsessa! =) (Själv tror jag att det blivit en Desirée, om man nu ska tro något!) När jag sedan förklarade att prinsessan förmodligen ser ut som en vanlig nyfödd liten bebis svalnade intresset något. ;) 
Visste du förresten att man under morgondagen kommer att göra en vittnesbekräftelse där fyra vittnen intygar att prinsessan inte kan ha blivit utbytt!?! Men det är nog ganska vanlig att små prinsessor egentligen är bortbytta små trollungar. Så är det iaf med min lilla sessa! =)

1 kommentar:

  1. Aha! Då är det alltså en trollunge jag har! Har alltid misstänkt att nåt varit "fel"... ;-)

    SvaraRadera