torsdag 9 februari 2012

Badrum

När vi köpte villan tyckte vi att det enda som var i behov av en renovering var badrummet. Huset är byggt i början av 80-talet så det har 30 år på nacken nu. Men alla ni som köpt hus, ni vet hur det blir!? Planerna blev omvärderade då vi ville måla om alla rum och lägga nya golv i några. Därefter blev det aktuellt att installera nytt värmesystem i hela huset och i och med det la vi jordvärme vilket innebar en del jobb med trädgården. Men nu, nu äntligen börjar vi prata badrum! Vi ska ha detta:

Det kommer ifrån Käsch serie overflow och utsikten kommer ifrån, nej daa!!!, men jag vill HA! ;) 
Vi kikar, planerar och det enda vi vet med säkerhet är att toaletten ska vara vägghängd. =) Så många beslut, så mycket ångest men sååå roligt! Undrar hur många år det egentligen kommer att ta innan vi bestämt oss!? =)


Inspirationsbilder på webben efterlyses! 

2 kommentarer:

  1. Vägghängd toa, -kanon!! Se bara till att ni får den "insats"(kommer inte ihåg vad det heter men typ..) som passar till den spolknapp ni VILL ha! =) Vår hantverkare tog ett "egenhändigt beslut" vilket gjorde att jag inte kunde välja spolknappen med inbyggda rengörings-lukta gott-stavar som jag ville ha...lyxproblem I know...men men ;-)
    Lycka till i djungeln!!
    Kram M

    (och förresten min lillstumpa håller vad hon lovar och beter sig precis så vid hämtning....suck, men det går väl över...hoppas jag...;-))

    SvaraRadera
  2. Å, tack för tipset! Det är ju sådant man inte tänker på innan, men är bra att veta alltså, så tack! =)

    SvaraRadera