fredag 2 september 2011

Nu vill jag hälsa helgen...

Igår slängdes alla trötta sommarblommor bort ifrån farstukvisten och dit kom istället en blandning av höstens härliga växter. Kolla det här härliga silverriset (ja, för vad det heter det vet jag faktiskt inte! =)) tillsammans med vit ljung i en gammal blomlåda jag ropat in på auktion. Framför lådan ligger två kulstötar-kulor i olika vikt som låg i lådan tillsammans med andra gamla sportprylar när den blev min.
Och här tillsammans med vit ljung och murgröna
Härligt höstigt blev det hemma hos oss nu! Tänkte först att det kändes lite tidigt med ljung men tillsammans med murgrönan och nollgradigt i morse så känns det helt rätt! =)

3 kommentarer:

  1. Va´fint du har gjort det,du är så pysslig.Det är jag också men mest i tankarna.Ha en trevlig helg! Carina

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint!! Så skulle jag också vilja ha det! Undra sa flundra om jag får några höstblommor på trappan i år...får hoppas min mamma ser det här och inspireras...för det är hon som brukar fixa sånt åt mig...;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jättefint tycker jag! Din lillasyster instämmer. Skulle också vilja göra så där fint men hur jag än försöker så får jag inte den rätta snittsen på det.

    SvaraRadera