söndag 4 september 2011

Idag har vi ju tjäne en krone!

Eftersom helgen började med pyssel på farstukvisten fortsatte den i samma tecken. Efter ett besök i grannbyns inredningsbutik började nya planer smidas för köket. Vi köpte en jättefin hylla och tänkte också köpa en soffa men innan vi började räkna tusenlapparna kom vi på en idé. Vi åkte och tittade på vad som skulle vara med i dagens auktion. Då hittade vi... 
...den här som, efter inrop, fick följa med oss hem för en summa av 385 kr! Om jag var glad, JA!! =) 
Efter lite kärlek och omtanke såg den ut...
...så här. Slipad och tvättad och redo för färg. En glad liten tjej hade önskemål om lila färg men vi valde istället vit och när jag ikväll sa god natt till min söta lilla soffa såg den ut...
...så här! Jag lovar att ni snart ska få se resultatet av soffans flytt till vårat kök! =)

2 kommentarer:

  1. Jisses! Det var snabba ryck med färgburken! Soffan var jättefin och liiiite avis är jag nog :)

    SvaraRadera
  2. Nämen ååå så fin! :) Vilket kap! Brukar kika in här i denna blogg ibland och nu har jag klurat ut vem du är ;) hehe

    SvaraRadera