måndag 15 augusti 2011

Välkommen till mitt nymöblerade kryp-in!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och "höststädat" på bloggen! Tycker läpptäcket passar bra som motiv då ämnet för mina inlägg varierar men alltid vilar på samma grund. Ni förstår nog hur jag menar! =)
Jag har länge varit påväg att uppdatera blogg-listan för, av mig, omtyckta bloggar och nu är det gjort. Men, hur gör man med bloggar man läser varje dag men liksom inte vet om man "kan" lägga i listan eller inte. Som "ny" var jag ärlig och la upp sidorna för att liksom sprida vidare bra läsning. Nu "tjuvläser" jag, tänker att kanske vill de inte att jag ser. Men, då bloggar man väl inte, eller?! Följer tex en blogg som handlar om en cancersjuk kille som arbetar som journalist. Han använder sin blogg som en sorts ventilation, allt som måste ut kommer ut. Det är inte vad han skriver om som fångar mig utan hans sätt att skriva... Ja, ja det här är iaf listan på de bloggar jag besöker mest!


Än en gång, välkommen hit! =)

1 kommentar:

  1. Snygg renovering.......välkommen tillbaka. Kram!

    SvaraRadera